Ez az oldal sütiket használ
A www.typotex.hu webáruházának felületén sütiket (cookies) használ, vagyis a rendszer adatokat tárol az Ön böngészőjében. A sütik személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a sütik használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi elveinket!
0 db
0 Ft
Felhasználó neve / E-mail cím

Jelszó

Elfelejtett jelszó
 
 
 
Megjelenés: 2012
Oldalszám: 360 oldal
Formátum: B/5
ISBN: 978-963-2797-40-3
Témakör: Közgazdaságtan
Sorozat: Baccalaureus Scientiae

Elfogyott

Termékmenedzsment

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen már évek óta sikerrel futó Termékmenedzsment című tárgyhoz készült tankönyvet tartja kezében az Olvasó. Azonban a szerzők reményei szerint nem csak a hallgatók, hanem gyakorló termékmenedzsment szakemberek is haszonnal tudják majd forgatni e művet, melynek célja, hogy áttekintést adjon a terméktervezéshez és a sikeres piaci bevezetéshez kapcsolódó termékmenedzsment feladatokról. Ismerteti az innovációmenedzsment, szellemi tulajdonvédelem, fogyasztóvédelem, dizájn és fenntarthatóság szerepét a termékmenedzsment folyamatában, mindvégig szem előtt tartva a felhasználó-központú tervezést és piaci magatartást. Ajánljuk tehát ezt a könyvet mindazoknak, akik munkájuk során új termékek tervezésével és fejlesztésével vagy innovációmenedzsmenttel foglalkoznak és a sikeres piaci bevezetést segítő tényezőkről szeretnének többet megtudni.

A tankönyvet kiegészíti egy online elérhető Termékmenedzsment-példatár. Ez a példatár olyan hallgatói munkákat, járulékos információkat, valamint gyakorlatias illusztrációkat mutat be, amelyek részben a jegyzet szerzői által képviselt szemléletet kívánják erősíteni az Olvasóban, részben pedig a féléves feladat elkészítéséhez szeretnének segítséget nyújtani.
Az on-line felületre ide kattintva juthat el: interkonyv.hu
A példatár a Szabadon megtekinthető részek megjelenítése résznél található.

AJÁNLOTT KÖNYVEK