0 db
0 Ft
EN / HU
Felhasználó neve / E-mail cím

Jelszó

Elfelejtett jelszó
 
 
 
Fordította: Kazanlár Szilvia, Mihancsik Zsófia
Megjelenés: 2010
Oldalszám: 248 oldal
Formátum: B/5
ISBN: 978-963-2791-51-7
Témakör: Közgazdaságtan
Sorozat: edition 2.0

Eredeti ár: 3500 Ft
Webshop ár: 2100 Ft

KOSÁRBA
A Google-modell
A menedzsment forradalma

A menedzsment forradalma (A Google modell)

www.pestiest.hu
2011.05.13 |
Bernard Girard: A menedzsment forradalma (A Google modell)
|
2001 előtt a Google a szakma egyik legnagyobb ígérete volt, szeptember 11. után a világ legnagyobb hírügynöksége lett, mára pedig az újgenerációs cégek mintapéldánya és mintája egyszerre. És azóta a web új valutájában mérve is a Google a No. 1: abban az évben először lett a leggyakoribb keresett és kereső szó is Amerikában.
A francia rádiókommentátor és vállalatvezetési tanácsadó könyve 2009-ben frissített könyve tehát már nemcsak egy cég születésének és felemelkedésének tündérmeséjét mondja el, hanem azt is bemutatja, hogyan vált a keresés mint tevékenység a webvilág üzletileg is egyik legígéretesebb részévé. A külső pénzek bevonása, a gyors növekedés kezelése, a munkaerő kreatív kezelése – ahogy a Windows és a Microsoft a hardverekhez és a gépeinkhez való viszonyunkat határozza meg, a Facebook és a Google már valami egészen más és több, az új világhoz passzoló kulcsszoftver – és akkor a nyereségszámokkal igazolható aranybányáról még nem is beszéltünk, aminek kiaknázásához csak mostanában kezdtek igazán hozzá.
 
A Google név egyébként azt az óriásszámot jelenti, ami az egyes után száz nullával írható le. De Bernard Girard-nak hajlamos vagyok azt is elhinni: ez egyben egy új üzleti kultúra kezdete is volt. 

Typotex; 3500 Ft
2011.05.13
|
almás

Kapcsolódó recenziók

AJÁNLOTT KÖNYVEK
-40%
Webshop ár: 1980 Ft
KOSÁRBA
-40%
Webshop ár: 2340 Ft
KOSÁRBA
-40%
Webshop ár: 1800 Ft
KOSÁRBA