
Oldalszám: 244 oldal
Formátum: B/5
ISBN: 978-963-2795-78-2
Témakör: Informatika
Sorozat: edition 2.0
Eredeti ár: 3300 Ft
Webshop ár: 1650 Ft
KOSÁRBA
Webergonómia
A világháló sikere az ergonómiától függ. Ha a vásárló nem találja meg a terméket, nem is fogja megvenni. A web hatalommal ruházza fel a vásárlót, aki kattintásaival mindent eldönthet. Weboldalak százmilliói révén a felhasználók mára annyi választási lehetőséghez jutottak, hogy meglehetősen türelmetlenné váltak, és sürgős eredményeket akarnak. Ha nem jönnek rá azonnal, hogyan kell egy oldalt használni, azt a következtetést vonják le, hogy fölösleges pazarolni az időt, és gyorsan továbbállnak. Az internetes gazdaságban minden eddiginél fontosabb lett a felhasználóbarát szemlélet, a használhatóság figyelembevétele, mert versengeni kell a vevő figyelméért és idejéért is. Ez a könyv az elmúlt két évtized jó-rossz webalkalmazási tanulságalt összegzi Jakob Nielsennek a kiadónál korábban megjelent Web-design című kötete alapján, felfrissítve a szerző újabb használhatósági jelentéseivel. A szerző a web világának nem egyszerűen egy meghatározó alakja, hanem - ahogy a New York Times találóan fogalmazott - ő "a weblap-használhatósági guru". Ezen a területen ma valószínűleg neki van a legnagyobb tapasztalata a világon.
Kapcsolódó recenziók
- Webergonómia - Jakob Nielsen nyomán (Szigeti Péter, Kreatív Magazin, 2012-02.)
- Webergonómia (Török Gábor, weblabor.hu, 2012-1-22)
- Webergonómia (, Innotéka – tudomány, innováció, zöldgazdaság , 2012. január)
- A web aspektusai: Árnyékkönyvtár és webergonómia (Jolsvai Júlia, Könyvhét, 2011-12-14)